❤❤❤

Har lite saker att berätta för er!!!

När jag föddes var jag nära på att dö men jag klara mig jag hade väldigt svårt när jag var liten för när jag var 3 månader fick jag vatten koppor och jätte hög feber 39 och en halv grad mamma var så rädd att jag skulle försvinna men jag gjorde inte det! Som tur var för mitt liv blev bra och jag blev mycket bättre jag börja klättra i bokhyllan när jag var ett halv år och börja gå när jag var 1 så kunde klättra innan jag kunde gå och det var lite konstigt! Men det var inte det jag skulle berätta det jag vill berätta är att mitt liv är kanske lite bättre än vissas för jag går hemma med 7 syskon och är överlycklig med det mamma och pappa bor tsm dom är inte skilda som kanske vissas andra är och jag har 1 häst och Linnea har med en och Malin vi har en kanin och 1 hund 5 katter och snart ankor och höns :D Och jag har tillock med en blogg som mamma fick reda på för 3 månadersen och hon blev inte arg alls och jag har inte bloggat så mycket på sistone. Och nu har jag bestämt mig jag ska blogga blogga blogga blogga och BLOGGA detta ska bli min dagbok!! Och jag ska komma upp på mest besökta bloggar och mest skriva jag ska kämpa nu för att nå mina mål!! Ni får säga vad ni vill men jag har fått tillbaka mitt självförtroende och jag kan kämpa ialla mina år om det är så för jag kan jag ska nå mina MÅL!!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica, med skilda föräldrar

Okej jag förstår att du tycker att ditt liv är bäst osv.. Men JÄVLIGT OMOGET att skriva att ditt liv är bättre än någons annans liv, vist jag har skilda föräldrar inga landdjur men det finns ÄNDÅ flera stycken här i Sverige som har många syskon inte skilda föräldrar och bor på landet med djur. Så tror inte att du är speciell.

2012-09-15 @ 11:50:19
URL: http://Nattstad.se/Duvetjessi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0