Idag PRAO !!

Idag praoa hos syster Jennifer på hennes salong :D<3 då kanske man tar hål i örat :D sen om ett år eller lite mindre ska jag ta hål i näsan :D sen kanske man blir klippt av syrran då :D <3333 sen gymnastiken kl 18.00 i kväll då ska jag träna på programmet jag ska vara med och träna 3 juni :D i svåraste programmet sen blir det att läsa Nellies blogg typ hela dan hos syrran när hon har kunder och Smillas kanske lite linns också sen ska man bara hoppas att underbara Nellie Berntsson kommer börja läsa min blogg och kommentera lite mer men det kräver inte jag iallafall som kanske vissa andra gör !!<3 snart kommer ett inlägg om grymt grymma bloggar och lite beskrivningar om dom !!<3 kommer Vara 5 stycken bloggar !!<3 och min blogg höjer statistiken sig mer sen Nellie kommentera :D tack för det Nellie ÄLSKAR DIG <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0