:)

Jag kanske inte är bäst med jag är iallafall inte sämst jag är inte snyggast men jag är inte heller fulast jag är som jag är och är stolt för den jag är jag har en underbar familj underbara vänner och underbar släkt och även underbara djur jag red idag på Rulle en av våra ponnysar jag hoppa 85 som högst idag han klara det galant han är verkligen en sportponny som vi ska ha kvar så länga han lever han är som en Sago häst ett hjärta av guld det är vad han har alla vill ha han men dom får han INTE !!! Han är en barn älskare han hoppar det man styr han mot han gör som man säger och dör han dör jag rymmer han rymmer jag han är som min andra halva min underbara ponny Rulle jag ÄLSKAR DIG MEST !!<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0