!!

Jag är as trött så har as tråkigt kan inte sova för mamma är inne hos en kompis och jag sitter i bilen för är så trött mamma sa att vi skulle vara här en stund men har gått 2 timmar !!! Seriöst nu måste jag hem jag har ju as tråkigt tror snart jag svimmar av helt seriöst !! Det är inte normalt!!!......just det ja jag har varit på ett ställe som heter torpet jag var där med klassen vi paddlade kanot bada och grilla laga mat sov över och ramla i jag var första som bada för när jag och Victor pallade kom vi inte in till land så jag fick hoppa i och simma in med han och kanoten det var jätte varmt vi var 14 elever och alla bada vi hoppa från kanoter och berg och allt möjligt vi hade jätte skoj bäst klass resan Ever !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0