Dagen (Y)

Åkte buss till Kållekärr och hade syslöjd i typ 1 timme och 20 sekunder sen gick vi runt i olika affärer och köpte godis dricka popcorn och chips till vår klassfest sen åkte vi till vår skola asså Långekärr och hade Matte sen Elevens val och efter skolan åkte jag till Kållekärr igen och käka pizza med Josefin och några kompisar på Pizzerian sen gick vi till Fredrik sen så skulle jag Josefin Fredrik och hans bror Jonathan till Ica Runes och då träffa jag minna systrar Jennifer och Linnéa då åkte jag med dom hem till Jennifer sen åkte jag med min bror Martin hem till vågat hus sen hoppa jag studs matta och nu sitter jag här och kollar på mobilen och bloggar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0