Jag måste skriva av mig ..

Jag är en tjej och jag är BARA 11 år och jag tror inte jag är cool men alla mina kompisar säger till mig "jag vill vara lika cool tuff och underbar som dig <3" och det är jag stolt över jag skaffa blogg och döpte den till http://tjejenartuff.blogg.se bara för det mina vänner läser då och då men jag är inte populär bara för alla kallar mig snälla saker jag är bara mig själv och det ska jag ALLTID vara !! Jag vill inte vara speciell jag vill bara vara jag !! Kan ni bara förstå det jag vill vara mig själv jag kan få kallas populär men ni behöver inte säga "nej där är hon igen" det är väldigt jobbigt och att få SNÄLLA och FINA kommentarer och bli jätte GLAD !!! Sen läser man vidare och blir lite nere ;( det är inte kul jag vill ha SNÄLLA KOMMENTARER INTE DUMMA !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0