Rulle

Rulle är en av våra ponnysar som jag och min syster delar på han är 11 fyller 12 i år han är barn kär om det gäller att kela med han om man ska rida ha så måste man veta hur man rider och han kan bara skena iväg ibland (SKOJ) jag älskar när han gör det jag blir inte rädd när jag börja rida på ridskola var jag 5 år sen red jag 3 år sen fick jag en egen ponny när jag var 7 så sluta jag rida på ridskola och jag har en syster som bara älskar hästar / ponnysar hon är 13 och hon var 6 år när hon skaffa sin första häst / ponny men den var för stark och bussig så vi lämna tillbaka han sen skaffa vi 2 till och dom hade vi i 2 år sen lämna vi tillbaka dom så skaffa vi Rulle vår dröm ponny han var 8 när vi köpte han alla sa att dom ville köpa han men dom fick inte och dom får inte han är en av dom bästa hästarna vi har haft han älskar att hoppa han har hoppat 1 meter med min syster Linnéa barbacka och med sadel har han hoppat 1,35 cm med Linnéa han är 1,41 i mankhöjd så han är C - ponny han är typisk arbetes ponny fast han är inte en arbetes ponny ni får lista ut sen vad han är när jag lägger upp bilderna på han ;) han ska vi träna så han kan börja köra kärra <3 han heter Rulle för han rullar sig hela tiden :D jag älskar dig Rulle du är världens finaste C - ponny I LOVE YOU FOREVER AND EVER <3


Kommentarer
Postat av: SANDRA DAGH

Hoppas du får en bra dag :D

2012-04-28 @ 11:44:16
URL: http://sandrastyles.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0