Några svar men fråga Järna mer :s

Hej, hur många syskon har du? 7 st
vad heter dem och hur gamla är dem? Jennifer och hon är 23 fyller 24 Martin 16 fyller 17 Linnéa 13 Redan fyllt Malin 10 redan fyllt Markus 6 redan fyllt Jessica 4 fyller 5 och Jonas och han är 3 fyller 4 ;)
Har du varit hemma hos Smilla någon gång? Nej men ska kanske snart :D

Varför börja du blogga ;)

Aa lång historia jag börja ju tjata på mamma att jag ville skaffa blogg men då hon sa det får du inte så jag skaffa det i smyg för alla mina kompisar hade det och jag ville få lite uppmärksamhet men nu bloggar jag för ja tycker det är skoj och mamma vet det inte en asså att jag har blogg ... Men aa skaffa det för jag vill. Få en stor blogg och att alla mina kompisar har det :)



FRÅGA JÄRNA MER FRÅGOR <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0